Selamat Datang Ikhwati Fillah!!

Create your own banner at mybannermaker.com!

Thursday 4 June 2009

SAUJANA - Rahmat KasihMu




SAUJANA - Rahmat KasihMu

Tiada apa tiadapun dapat aku dambakan
Melainkan rahmat kasih-Mu Yang Maha Esa
Hanya kau saja yang mengetahui isi hatiku
Aku insan lemah tiada daya melainkan-Mu jua

Akulah hamba yang sering lupa akan kasih-Mu Ya Illahi
Aku mengembara merantau jauh
Mencari setitis rahmat-Mu Illahi
Hanya pada-Mu kuserahkan jiwa dan nurani

(instrumentalia)

Akulah hamba yang sering lupa akan kasih-Mu Ya Illahi
Aku mengembara merantau jauh
Mencari setitis rahmat-Mu Illahi
Hanya pada-Mu kuserahkan jiwa dan nurani

Apunkan aku wahai tuhanku Yang Maha Pengasih
Terimalah taubatku menjadikan aku hamba-Mu yang sholeh
Ya.. Illahi....




By Downloading The File You Are Agree To
Delete It Between 24 Hour After Download Complete
JANGAN SOKONG CETAK ROMPAK
BELI YANG ORIGINAL

No comments: